Viimasel ajal on küll ostuharjumused muutunud, kuid alati otsitakse parimat hinda või mugavamat ostuviisi sobival ajal.

Kuidas olla kindel, et tegemist on ausa ettevõttega ja turvalise ostukohaga?

1. Uuri kellele pood kuulub

Uuri järgi kas veebipood kuulub juriidilisele või eraisikule, kontrolli pangakonto omaniku infot ja vaata järgi kas ettevõte on äriregistris olemas.

Tarbijakaitse lehelt leiab ka ettevõtete musta nimekirja, mida tasub kontrollida enne ostma asumist.

2. Leia epoe omaniku info

Vaata kas e-poe veebilehel on ettevõtte nimi ja asukoht ning e-posti aadress ja telefoninumber, kuhu probleemide puhul pöörduda.

3. Millised reeglid on kauba tagastamisele

Kontrolli kas ettevõte on lahti kirjutanud kauba tagastamise, pretensioonide esitamise ja toodete garantii tingimused.

Otsi detailset infot kauba kohalejõudmise kohta. E-poest peab leidma info kauba kohaletoimetaminse aja ja sobimatu kauba tagastamise tingimuste ja tagastamiskulude kohta.

Shoppa vabalt

Põhjalikumad nõuanded e-poest kauba tellimiseks leiab Tarbijakaitse veebilehelt.

Ja hea on teada, et abi ja infot saab helistades Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti nõuandetelefonile.