- Mõisted
- Üldtingimused
- Ostu- ja müügiprotsess
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo. Tellimuse vormistamine. Ostu sooritamine. Maksevõimalused. Sooduskoodide kasutamine epoes. Kohaletoimetamine. - Vaidluste lahendamine
Tellimuse tagastamine ja kauba ümbervahetamine. Pretensioonide esitamise õigus. Pretensioonide esitamise blankett. - Isikuandmete töötlemine
Privaatsuspoliitika. Küpsiste seaded.
Abiks Baltic Agro e-poe kasutajale
1. Mõisted
1.1. Müüja – AS Baltic Agro (rg-kood 10344249).
1.2. Ostja – juriidiline või eraisik, kes ostab AS Baltic Agro e-poest kaupa.
1.3. E-pood – aadressil epood.balticagro.ee asuv AS Baltic Agro veebipood, kus Ostja saab ostu eesmärgil oma Ostukorvi Kaupu valida ning tellida
1.4. Kaup – E-poes müügi eesmärgil sortimendis olev toode
1.5. Hind – E-poes konkreetse Kauba juures Müüja poolt kuvatud hind (eurodes), millega Ostja saab Müüjalt Kaupa osta. Hind sisaldab käibemaksu vastavalt Eesti Vabariigi seadustes sätestatud määrale. Hinnale lisandub Transpordikulu.
1.6. Ostukorv – Ostja poolt E-poest ostu eesmärgil esemeliselt ja koguseliselt valitud Kaup.
1.7. Tellimus – Ostja poolt Müüjalt ostu eesmärgil konkreetse Kauba tellimine.
1.8. Eritellimus – Kaup, mis ei ole Müüja standardsortimendis või kaup, mis tellitakse Ostja soovil.
1.9. Müügitingimus – kokkulepe, mis reguleerib Kauba müüki ja ostu E-poest.
1.10. Kättetoimetamise viis – Ostja poolt E-poes Kauba kättetoimetamise viiside hulgast tehtud valik (transporditeenuse osutaja pakiautomaat või kuller või kliendi ise järgitulek Baltic Agro AS lattu).
1.11. Transporditeenuse osutaja – Kaupa kättetoimetav juriidiline isik sõltuvalt Ostja poolt E-poes valitud Kauba kättetoimetamise viisile.
1.12.Transpordikulu – Kauba kättetoimetamise kulu vastavalt Ostja poolt E-poes valitud Kauba kättetoimetamise viisile.
1.13. Makseviis – Ostja poolt E-poes Kauba makseviiside (makselahenduse pakkujate) hulgast tehtud valik.
1.14. Makselahenduse pakkuja – Makselahendust pakkuv juriidiline isik sõltuvalt Ostja poolt E-poes valitud makseviisile. Kauba eest tasumine toimub väljaspool E-poe keskkonda. Müüjal puudub ligipääs Ostja deebet- või krediitkaardi andmetele.
1.15. Kupong – Ostjale väljastatud unikaalne sooduskood, mis pakub Ostjale lisatoote või annab allahindluse Hinnale või Transpordikulule.
1.16. Tootja – Kauba tootnud ettevõte.
1.17. Garantii – Tootja poolt Kaubale antud garantii.
2. Üldtingimused
2.1. Müügitingimused kehtivad Ostja poolt E-poest Kauba ostmisel.
2.2. Müügileping loetakse Ostja ja Müüja vahel sõlmituks pärast Ostja poolt Müüjale Tellimuse esitamist ja Ostja poolt Kauba eest tasumisele kuuluva summa (Hind ja Transpordikulu) laekumist Müüja arvelduskontole.
2.3. Ostja ja Müüja vahel tekkivat õigussuhet reguleerivad Müügitingimused ja Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
2.4. Müüja jätab endale õiguse muuta Müügitingimusi, Hinda ja Transpordikulu. Müüja kajastab kõiki muudatusi E-poes. Ostjale kehtivad Tellimuse vormistamise hetkel kehtivad Müügitingimused, Hind ja Transpordikulu. Ostjal ei ole õigust nõuda mistahes hinnavahe kompenseerimist. Müüjal on õigus müügilepingust taganeda ja nõuda Ostjalt Kauba tagastamist, kui Ostja poolt ostu sooritamisel on Kauba hind olnud E-poes ekslikult märgitud oluliselt alla Kauba tavapärase turuhinna.
2.5. Enne E-poest Kauba ostmist on Ostja kohustatud tutvuma Müügitingimustega ning nõustuma Müügitingimustes sätestatuga. Müüja loeb Ostja Müügitingimustega nõustunuks, kui Ostja on esitanud Müüjale Tellimuse ja Müüja arvelduskontole on laekunud Ostja poolt Kauba eest tasumisele kuuluv summa (Hind ja Transpordikulu).
2.6. Müüja toimetab Kaupa kätte vaid Eesti Vabariigi piires.
3. Ostu-müügiprotsess
3.1. Ostja saab E-poes Kaupa osta sisselogituna
3.1 Ostja valib Müüja E-poe sortimendi hulgast endale sobiva Kauba ja sobiva Kauba koguse ning lisab valitud Kauba ja selle koguse Ostukorvi, kasutades funktsiooni „Lisa korvi“.
3.2 Kui Ostja soovib pärast Kauba Ostukorvi lisamist koheselt Tellimuse kinnitada ja Kauba eest tasuda (ilma Ostukorvi sisu muutmata), saab Ostja seda teha, kasutades funktsiooni „Kassa“, misjärel kuvatakse Ostjale kassa väljavõtte vaade.
3.3 Kui Ostja soovib Ostukorvi sisu muuta, siis peab Ostja kasutama funktsiooni „Vaata ostukorvi“, kus on võimalik eemaldada Ostukorvis olevat Kaupa või muuta Ostukorvi lisatud Kauba kogust. Ühtlasi on Ostjal võimalik valida sobiv Kauba kättetoimetamise viis (transporditeenuse osutaja). Pärast valikute tegemist peab Ostja ostuprotsessi järgmisesse etappi minemiseks vajutama „Kontrolli tellimust“, misjärel kuvatakse Ostjale kassa väljavõtte vaade.
3.4 Kassa väljavõtte vaates peab Ostja e-poes ostu sooritamiseks tuvastama oma isikusamasuse, kasutades endale sobivat valikut isikusamasuse tuvastamise viiside hulgast (ID-kaart, mobiili-ID või Smart-ID). Ostja teeb vajalikud toimingud vastavalt valitud isikusamasuse tuvastamise viisile.
3.5 Ostja kontrollib üle kohustuslikud kontaktandmed ning valib endale sobiva Kauba kättetoimetamise viisi (transporditeenuse osutaja). Müüja kasutab Ostja kontaktandmeid Ostjale arve väljastamiseks, Kauba kättetoimetamiseks ning võimalike pretensioonide või vaidluste lahendamiseks. Müüjal on õigus eeldada, et Ostja poolt sisestatud kontaktandmed on tõesed. Müüja ei vastuta Ostja poolt sisestatud kontaktandmete õigsuse eest. Ostja on kohustatud Müüjat viivitamatult teavitama kontaktandmete muutumisest.
3.6 Kui Ostjal on Sooduskood, mida Ostja soovib kasutada, siis peab Ostja sisestama unikaalse Sooduskoodi vastavale väljale. Väli on leitav kassa väljavõtte vaates, vajutades „Kliki siia, et sisestada oma sooduskood“. Koodi aktiveerimiseks peab Ostja pärast koodi sisestamist vajutama „Kasuta. sooduskoodi“.
3.7 Kauba eest tasumiseks valib Ostja sobiva makseviisi ja teeb vajalikud toimingud vastavalt valitud Makselahenduse pakkuja juhistele. Ostuprotsessi lõpuni viimiseks peab Ostja pärast maksetoimingute tegemist vajutama nuppu „Tagasi kaupmehe juurde“ ja veenduma, et E-poes kuvatakse makse õnnestumist kinnitav teade. Juhul, kui Kauba eest tasumisel esineb tehniline tõrge, siis kuvatakse Ostjale sellekohane teade ja suunatakse Ostja tagasi eeltäidetud Ostukorvi, kust Ostja ostu sooritamist jätkata.
3.8 Pärast Kauba eest tasumisele kuuluva summa (Hind ja Transpordikulu) laekumist Müüja arvelduskontole saadab Müüja Ostjale e-posti teel Tellimuse kinnituse.
3.9 Müüja komplekteerib laos oleva kauba Ostja tellimusele vastavalt 3 tööpäeva jooksul.”Tellimisel” oleva kauba tarneaja täpsustame päringu vastuses klientile ekirjaga.
3.10 Kui Tellimus on komplekteeritud ja Transporditeenuse osutajale üle antud, siis saadab Müüja Ostjale e-posti teel arve koos teavituskirjaga, millel on kuvatud hinnanguline kättetoimetamise tähtajaga.
4. Vaidluste lahendamine
4.1. Müüja vastutab E-poes müügil olevate Kaupade nõuetele vastavuse eest.
4.2. Kaubale kehtib Tootja poolt antud garantii.
4.3. Kui Ostja eksib kontaktandmete sisestamisel või kättetoimetamise viisi valikul ning soovib kontaktandmeid või kättetoimetamise viisi muuta, siis kohustub Ostja hüvitama Müüjale Kauba transpordikulu.
4.4. Müüja ei vastuta Kauba kättetoimetamisega seotud viivituse eest, kui:
4.1.1. viivituse on tinginud Ostja poolt sisestatud andmed; ja/või
4.1.2. Müüja on andnud Kauba tähtaegselt üle transporditeenuse osutajale, kuid kättetoimetamine viibib Ostja või kolmandast isikust tingitud põhjusel või muul põhjusel, mida Müüja ei saa mõjutada.
4.5. Kui Kauba kättetoimetamisel saab Kaup kahjustada (v.a Kauba pakend), siis esitab Ostja Müüjale sellekohase pretensiooni, lisades juurde Kauba kahjustumist tõendavad dokumendid. Ostja on kohustatud tagastama kahjustunud Kauba Müüjale. Müüja asendab Kauba 7 tööpäeva jooksul pärast Müüja poolt Kauba kahjustumise asjaolu kinnitamist. Kui Müüjal ei ole võimalik kahjustunud Kaupa asendada, siis hüvitab Müüja Ostjale viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 tööpäeva jooksul, Kauba eest tasumisele kuulunud summa ja Kauba tagastamisega seotud Transpordikulu. Müüja võib keelduda Kauba asendamisest või tagastuskande tegemisest, kuni Müüja on kahjustunud Kauba tagasi saanud.
4.6. Kui Kaup ei vasta tellimusele, siis esitab Ostja Müüjale sellekohase pretensiooni, lisades juurde Kauba mittevastavust tõendavad dokumendid. Ostja on kohustatud tagastama mittevastava Kauba Müüjale. Müüja asendab Kauba 7 tööpäeva jooksul pärast Müüja poolt Kauba mittevastavuse asjaolu kinnitamist. Kui Müüjal ei ole võimalik mittevastavat Kaupa asendada, siis hüvitab Müüja Ostjale viivimatult, kuid mitte hiljem kui 14 tööpäeva jooksul, Kauba eest tasumisele kuulunud summa ja Kauba tagastamisega seotud Transpordikulu. Müüja võib keelduda Kauba asendamisest või tagastuskande tegemisest, kuni Müüja on mittevastava Kauba tagasi saanud.
4.7. Asendatud Kauba osas hakkab kehtima Tootja garantii uuesti alates asendatud Kauba kättetoimetamisest Ostjale.
4.8. Ostja eritellimusel tellitud Kaupa ei vahetata ja ei osteta tagasi. Eritellimus on mitte laos olev kaup, mis ei ole Müüja standardsortimendis või mis tellitakse Ostja soovil.
Müügilepingust taganemise õigus ei kehti e-poes märgitud “Eritellimisel” toodetele ja osutatud teenustele ning nende eest tasutud makseid Ostjale ei tagastata.
4.9. Müüja ei vastuta:
4.9.1. Puuduste või kahju eest, mille põhjustab Ostja tegevus või tegevusetus;
4.9.2. Puuduste või kahju eest, mis tekib Kauba mittesihipärase kasutamise või hoiustamise tõttu;
4.9.3. Puuduste või kahju eest, mis tekib pärast Kauba kättetoimetamist Ostjale;
4.9.4. Ostjale tekitatud kahju või Kauba kättetoimetamise seotud viivituse eest, kui kahju või viivituse tingis asjaolu, mida Müüja ei saanud ega võinud ette näha (vääramatu jõud).
4.10. Ostja ja Müüja püüavad lahendada ostu-müügilepingust tuleneda võivad erimeelsused läbirääkimiste teel, mille ebaõnnestumisel, lahendavad Ostja ja Müüja vaidluse Harju Maakohtus.
5. Isikuandmete töötlemine
5.1. Müüja on isikuandmete vastutav töötleja. Kui Ostja esindaja isikuandmed on samad, mis Ostja kontaktandmed, või Ostja esindaja tasub Ostja asemel Kauba eest, siis võivad olla Transporditeenuse pakkuja ja Makselahenduse pakkuja Ostja esindaja isikuandmete volitatud töötlejaks.
5.2. Müüja töötleb Ostja esindaja isikusamasuse tuvastamisel Ostja esindaja ees- ja perekonnanime ning isikukoodi.
5.3. Müüja võib olla ka Ostja esindaja telefoninumbri, aadressi ja e-maili aadressi ning pangarekvisiitide töötlejaks, kui Ostja esindaja isikuandmed on samad, mis Ostja kontaktandmed. Müüja töötleb loetletud isikuandmeid vaid Ostja esindaja poolt Ostja nimel esitatud tellimuse täitmiseks, Ostjale Kauba kättetoimetamiseks ning võimalike pretensioonide ja vaidluste lahendamiseks.
5.4. Kui Ostja esindaja isikuandmed ja Ostja kontaktandmed on samad, siis võib Müüja edastada Ostja esindaja isikuandmeid kui Ostja kontaktandmeid Transporditeenuse pakkujale. Kui Ostja esindaja tasub Ostja asemel Kauba eest, siis võib Müüja edastada Ostja esindaja isikuandmeid Makseteenuse pakkujale, kelle makseviis on valitud Kauba eest tasumiseks. Kauba eest tasumine toimub krüpteeritud andmeside kaudu.
5.5. Müüja kasutab Ostja esindaja isikuandmeid reklaami edastamiseks vaid juhul, kui Ostja esindaja on andnud reklaami edastamiseks nõusoleku ning Ostja esindaja isikuandmed ja Ostja kontaktandmed (e-posti aadress, aadress, telefoninumber) ühtivad.
5.6. Ostja esindajal on õigus igal ajal keelata oma isikuandmete töötlemine ja taotleda Müüja poolt salvestatud isikuandmete kustutamist. Müüjal on õigus keelduda isikuandmete töötlemise lõpetamisest või kustutamisest, kui isikuandmete jätkuv töötlemine on vajalik seoses lepinguliste kohustuste täitmisega või tulenevalt seadusandlusest.