Kuidas tellida kaupu Baltic Agro e-poest

Ostja valib Müüja E-poe sortimendi hulgast endale sobiva Kauba ja sobiva Kauba koguse ning lisab valitud Kauba ja selle koguse Ostukorvi, kasutades funktsiooni „Lisa korvi“.

Kui Ostja soovib pärast Kauba Ostukorvi lisamist koheselt Tellimuse kinnitada ja Kauba eest tasuda (ilma Ostukorvi sisu muutmata), saab Ostja seda teha, kasutades funktsiooni „Kassa“, misjärel kuvatakse Ostjale kassa väljavõtte vaade.

Kui Ostja soovib Ostukorvi sisu muuta, siis peab Ostja kasutama funktsiooni „Vaata ostukorvi“, kus on võimalik eemaldada Ostukorvis olevat Kaupa või muuta Ostukorvi lisatud Kauba kogust. Ühtlasi on Ostjal võimalik valida sobiv Kauba kättetoimetamise viis (transporditeenuse osutaja). Pärast valikute tegemist peab Ostja ostuprotsessi järgmisesse etappi minemiseks vajutama „Kontrolli tellimust“, misjärel kuvatakse Ostjale kassa väljavõtte vaade.

Kassa väljavõtte vaates peab Ostja e-poes ostu sooritamiseks tuvastama oma isikusamasuse (teenusepakkuja eID Easy), kasutades endale sobivat valikut isikusamasuse tuvastamise viiside hulgast (ID-kaart, mobiili-ID või Smart-ID). Ostja teeb vajalikud toimingud vastavalt valitud isikusamasuse tuvastamise viisile.

Ostja kontrollib üle kohustuslikud kontaktandmed ning valib endale sobiva Kauba kättetoimetamise viisi (transporditeenuse osutaja). Müüja kasutab Ostja kontaktandmeid Ostjale arve väljastamiseks, Kauba kättetoimetamiseks ning võimalike pretensioonide või vaidluste lahendamiseks. Müüjal on õigus eeldada, et Ostja poolt sisestatud kontaktandmed on tõesed. Müüja ei vastuta Ostja poolt sisestatud kontaktandmete õigsuse eest. Ostja on kohustatud Müüjat viivitamatult teavitama kontaktandmete muutumisest.

Kui ostjaks või kauba kullerteenuse sihtkohaks on juriidiline isik, siis Ettecvõtte nime lahtrisse juriidilise nime kirjutamisel täidetakse ettevõtte andmed vastavalt äriregistri andmetele.

Kauba eest tasumiseks valib Ostja sobiva makseviisi ja teeb vajalikud toimingud vastavalt valitud Makselahenduse pakkuja juhistele. Ostuprotsessi lõpuni viimiseks peab Ostja pärast maksetoimingute tegemist vajutama nuppu „Tagasi kaupmehe juurde“ ja veenduma, et E-poes kuvatakse makse õnnestumist kinnitav teade. Juhul, kui Kauba eest tasumisel esineb tehniline tõrge, siis kuvatakse Ostjale sellekohane teade ja suunatakse Ostja tagasi eeltäidetud Ostukorvi, kust Ostja ostu sooritamist jätkata.

Kui Ostjal on Sooduskood, mida Ostja soovib kasutada, siis peab Ostja sisestama unikaalse Sooduskoodi vastavale väljale. Väli on leitav kassa väljavõtte vaates, vajutades „Kliki siia, et sisestada oma sooduskood“. Koodi aktiveerimiseks peab Ostja pärast koodi sisestamist vajutama „Kasuta sooduskoodi“.

Pärast Kauba eest tasumisele kuuluva summa (Hind ja Transpordikulu) laekumist Müüja arvelduskontole saadab Müüja Ostjale e-posti teel Tellimuse kinnituse.

Müüja komplekteerib laos oleva kauba vastavalt Ostja tellimusele 3 tööpäeva jooksul.”Tellimisel” oleva kauba tarneaja täpsustame päringu vastuses kliendile ekirjaga.

Kui Tellimus on komplekteeritud ja Transporditeenuse osutajale üle antud, siis saadab Müüja Ostjale e-posti teel arve koos teavituskirjaga, millel on kuvatud hinnanguline kättetoimetamise tähtajaga.