Kaupade kvaliteedigarantii ja vaidluste lahendamise kohta leiate infot AS Baltic Agro e-poe müügitingimustes punkt 4.
Kui Kaup ei vasta tellimusele, siis esitab Ostja Müüjale sellekohase pretensiooni, lisades juurde Kauba mittevastavust tõendavad dokumendid.
Ostja on kohustatud tagastama mittevastava Kauba Müüjale. Müüja asendab Kauba 14 tööpäeva jooksul pärast Müüja poolt Kauba mittevastavuse asjaolu kinnitamist. Kui Müüjal ei ole võimalik mittevastavat Kaupa asendada, siis hüvitab Müüja Ostjale viivimatult, kuid mitte hiljem kui 14 tööpäeva jooksul, Kauba eest tasumisele kuulunud summa ja Kauba tagastamisega seotud Transpordikulu. Müüja võib keelduda Kauba asendamisest või tagastuskande tegemisest, kuni Müüja on mittevastava Kauba tagasi saanud.
Klient peab pretensiooni saatma digitaalselt allkirjastatud kujul e-posti aadressile epood@balticagroestonia.com, kirjeldades Kauba puudust ning tuues välja järgneva teabe: Ostja ärinimi, registrikood, kontaktandmed, tellimuse number. Või täitma allolevas ankeedis kohustuslikud väljad.
AS Baltic Agro võtab kliendiga ühendust e-posti teel pretensiooni kättesaamisest 3 tööpäeva jooksul ning lahendab pretensiooni esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 kalendripäeva jooksul.
Nõuetele mittevastava või puudusega Kauba puhul asendab AS Baltic Agro Kauba viivitamata, kuid mitte hiljem kui 15. kalendripäeva möödumisel Kauba tagastamisest AS-ile Baltic Agro.
Nõuetele mittevastava või puudusega Kauba puhul Kauba tellimusest taganemisel ja Kauba tagastamisel AS-ile Baltic Agro, tagastab AS Baltic Agro viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva möödumisel kauba maksumuse ja kättetoimetamise kulu.
Ostja eritellimusel tellitud kaupa ei vahetata ja ei osteta tagasi. Eritellimus on kaup, mis tellitakse Ostja soovil. Müügilepingust taganemise õigus ei kehti e-poes märgitud “Eritellimisel” toodetele ja osutatud teenustele ning nende eest tasutud makseid Ostjale ei tagastata.